El Campus de l’Alimentació, al II Congrés de Ciència d’educació infantil i primària de Santa Coloma de Gramenet

congres_cienciaEl Campus de l’Alimentació de Torribera participa de forma activa en el II Congrés de Ciència d’educació infantil i primària de Santa Coloma de Gramenet, del que el passat 3 de juny se’n va celebrar la primera jornada, amb la presentació a la Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré de treballs de recerca científica en l’àmbit de l’Ensenyament Primari.

Els objectius del Congrés, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de Santa Coloma de Gramenet, són, entre d’altres, potenciar el treball que estan duent a terme els centre educatius en els àmbits de l’observació, la recerca i l’experimentació, valorar el treball científic que es realitza amb l’alumnat, o incidir en l’aprenentatge de les diverses habilitats lingüístiques i de comunicació.

L’acte, on els alumnes van presentar els seus projectes, entre els que n’hi havia de temàtica alimentària, va comptar amb la intervenció del coordinador de la Unitat UB-Bullipèdia, Pere Castells.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, Congressos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.