El Campus de l’Alimentació col·labora amb el Fórum Café

Logo_Forum-Grano_LetraLa Universitat de Barcelona, a través del Campus de l’Alimentació de Torribera, i l’organització Fórum Café han signat un conveni per a desenvolupar activitats docents d’investigació i divulgació en relació amb el coneixement del cafè.

D’aquesta manera, la Universitat oferirà recolzament científic a l’entitat, mentre que el Fòrum aportarà col·laboració en projectes amb els seus coneixements productius, qualitatius i sensorials. Les primeres activitats de l’acord han girat entorn la qualitat sensorial, l’estudi i coneixement dels compostos que tenen a veure amb l’aroma del cafè, amb interès especial pels que mostren relació directa amb l’acceptabilitat per part del consumidor.

El passat 8 d’abril ja es va realitzar a les instal·lacions del Fòrum Cafè un tast de cafès, que formarà part de l’estudi sobre la durabilitat del cafè torrat que porta a terme la Doctora Stefania Vichi, investigadora del programa Ramon y Cajal del Departament de Nutrició i Bromatologia i membre del grup d’investigació “Aromes i factors de qualitat d’aliments i begudes” de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.