La Unitat de Toxicologia Experimental i Ecotoxicologia del PCB, entre els centres de referència en toxicologia

utoxLa Unitat de Toxicologia Experimental i Ecotoxicologia (UTOX) del Parc Científic de Barcelona (PCB) ha renovat el certificat de compliment de bones pràctiques de laboratori (BPL) i ha ampliat el seu àmbit a tot tipus d’estudis de toxicitat in vivo i in vitro (aguda i crònica), mutagenicitat i ecotoxicologia per a medicaments d’ús humà i veterinari, dispositius sanitaris i cosmètics.

La UTOX i la Unitat de Toxicologia de la Facultat de Farmàcia de la UB formen el Centre de Recerca en Toxicologia (CERETOX), integrat a la xarxa TECNIO que impulsa la Generalitat de Catalunya. Creada l’any 2002 com a unitat pròpia del PCB, la UTOX és també Grup de Recerca Consolidat de la Generalitat de Catalunya (SGR 2014SGR566) i forma part del Centre d’Innovació i Tecnologies Avançades de la UB (CITA-UB), un projecte de la UB i la Fundació Bosch i Gimpera.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.