Convocatòria 2015 d’ajuts per a estudis i projectes fora de Catalunya de la Fundació Pedro i Pons

CapturaLa Fundació Universitària Agustí Pedro i Pons ha obert la convocatòria d’ajuts per a estudis o projectes a realitzar fora de Catalunya (preferentment a l’estranger) entre juliol de 2015 i juliol de 2016.

Els sol·licitants han de ser llicenciats o graduats per la Universitat de Barcelona en algun dels següents ensenyaments: Biologia, Educació, Farmàcia, Filologia, Filosofia, Física, Geografia i Història, Geologia, Matemàtiques, Medicina, Pedagogia, Psicologia o Química, o bé graduats pel Conservatori Municipal de Música de Barcelona o graduats superiors pel Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona, i han de tenir una edat inferior als 40 anys.

Aquests ajuts són compatibles amb altres ajuts, beques o feines remunerades.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 30 d’octubre de 2015.

Podeu trobar més informació sobre les bases de la convocatòria a http://www.fpedroipons.ub.edu/

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Notícies, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.