1a Edició Premi UB-DANONE

La UB, en col·laboració amb DANONE, convoca la primera edició del Premi UB – DANONE per als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) dels Graus de Nutrició Humana i Dietètica i, de Ciència i Tecnologia dels Aliments de la UB.

En aquesta primera edició està previst que el premi es restringeixi als Graus de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments que s’imparteixen al Campus de l’Alimentació. En posteriors convocatòries es preveu que s’ampliï als mateixos ensenyaments impartits per les Universitats de tota Catalunya.

El Premi, resultat del conveni entre la Universitat de Barcelona i l’empresa DANONE per desenvolupar activitats de formació i de promoció sobre alimentació i salut en el marc de la Càtedra UB-DANONE, signat el 29 de maig de 2015, es regeix per les bases següents: Bases del Premi UB-DANONE.Cartell_premi_UB_Danone

Aquesta entrada s'ha publicat en Premis, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.