La UB implica els estudiants en un projecte contra la violència masclista

cartell_ub_contra_violenciaEl 23 de setembre acaba el termini perquè els estudiants puguin formalitzar la inscripció al projecte «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!», que la Unitat d’Igualtat de la UB i les comissions d’Igualtat de les Facultats han posat en marxa amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat i crear una cultura corporativa de lluita contra la violència de gènere.

El projecte —que té el suport de l’Ajuntament de Barcelona— es desenvolupa en diverses fases. En primer lloc, a finals de setembre es presentarà públicament. El dia 2 d’octubre al matí tindrà lloc la formació de l’alumnat, que disposarà de temps fins al 2 de novembre per dissenyar un treball, i el 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, s’exposaran tots els projectes.

El millor treball rebrà un premi dotat amb 250 € i un diploma de reconeixement institucional. La inscripció és gratuïta i la participació en aquesta activitat està reconeguda amb 1,5 crèdits ECTS.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.