Nova versió de Mendeley

Blog de Física i Química-CRAI

mendeley

El CRAI UB posa al vostre abast la nova versió de Mendeley. Els usuaris del gestor bibliogràfic de la Universitat de Barcelona podreu gaudir a partir d’ara dels avantatges de la nova versió de Mendeley Institucional Edition (MIE).

Recordeu que la Universitat de Barcelona, juntament amb la resta d’universitats del CSUC, disposa d’un accés institucional per a tots els seus membres que us ofereix:

• Biblioteca personal de fins a 5GB
  • Emmagatzematge per a grups d’investigació de fins a 20GB
  • Número il·limitat de grups públics i privats de fins a 25 persones
  • Recomanacions d’articles a partir de la vostra biblioteca personal amb l’opció Mendeley suggest a la versió Desktop.

Si ja teniu obert un compte a Mendeley, rebreu un correu electrònic amb la informació de la nova versió i de com us podeu beneficiar dels avantatges. Si no el teniu,  creeu-ne un i també podreu gaudir de l’accés institucional afegint-vos…

View original post 45 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.