Publicació dels millors treballs de fi de grau de Farmàcia (2013-14) a la revista Edusfarm

Els millors treballs de TFG del curs 2013-2014 s’han publicat a la revista Edusfarm en format article. Enhorabona als seus autors!

Edusfarm, revista d’educació superior en Farmàcia, és una publicació en format electrònic de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona. Té una periodicitat semestral i s’hi poden publicar treballs teòrics i aplicats en el camp de la docència i en qualsevol de les àrees de coneixement dels ensenyaments relacionats amb les ciències farmacèutiques que aborda pràctiques educatives des de perspectives teòriques i metodològiques diverses. A més, constitueix un punt de trobada entre professors i també entre aquests i els estudiants per tal d’afavorir la comunicació entre tots ells.

Els títols dels treballs publicats són:

1. Eradicació de la poliomielitis
2. Diabetis mellitus tipus 1
3. Exploración de compuestos extraídos de «Malaria box» como potenciales inhibidores de la glucosa-6-fosfato deshidrogenasa de plasmodium falciparum
4. Drugs that interact in the DNA minor groove
5. Alimentació en la primera etapa de la vida
6. Liposomes gegants unilamel·lars: obtenció, caracterització i aplicacions
7. La malaltia de Charcot-Marie-Tooth
8. Pla estratègic d’una oficina de farmàcia
9. Análisis económico del control microbiológico en una unidad de terapia avanzada

Font de la notícia: notícies de la Facultat de Farmàcia
Captura

Aquesta entrada s'ha publicat en Dipòsit Digital, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Notícies, Revistes i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.