S’inaugura el Màster de Seguretat Alimentària al Campus de l’Alimentació

seguretat_alimentaria_15_16El passat 21 de setembre es va inaugurar al Campus de l’Alimentació de Torribera la cinquena edició del Màster Interuniversitari de Seguretat Alimentària, que aquest curs compta amb 34 alumnes matriculats.

L’acte va comptar amb la participació del director del Campus de l’Alimentació de Torribera, Màrius Rubiralta, que va donar la benvinguda als alumnes. Seguidament van intervenir la Directora de l’Agencia Catalana de Seguretat Alimentària, Carme Chacón i la subdirectora General d’inspecció i Control Agroalimentari, Gloria Cugat, que van reflexionar sobre la importància de la seguretat alimentària en el sector agroalimentari.

Milagros Pérez Oliva, periodista especialitzada en salut, va ser l’encarregada de realitzar la conferència inaugural del màster, convidant als assistents a reflexionar sobre la importància de la comunicació en el mon alimentari i els pros i contres de l’accés a internet en el món de la comunicació.

La coordinadora dels estudis Mari Carmen Vidal va ser l’encarregada de tancar les intervencions, amb una presentació dels estudis, la seva estructura i objectius.

Font: web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Docència, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.