Mendeley: gestor bibliogràfic. Cursos de formació 1r semestre 2015-2016

El CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza per aquest 1r semestre del curs 2015-2016 dues sessions de formació sobre Mendeley, el nou gestor de referències de la UB. Els tallers són oberts a PDI, PAS i alumnat. Dates (a escollir):

• Dijous 15-10-2015, de 13 a 14.30 h. Aula d’ordinadors E (edifici B).
  • Dimarts 03-11-2015, de 17 a 18.30 h. Aula d’ordinadors E (edifici B).

Més informació i inscripcions:

• Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, cliqueu a “Informació general i inscripcions als cursos de formació”, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia i el curs que us interessi i cliqueu “Apunta-t’hi”.
  • Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia.

MendeleyMendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, repositori institucional i catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit temàtic. Mendeley us ofereix:

• Crear una biblioteca personal de referències bibliogràfiques (articles, llibres, pàgines web…) i organitzar els vostres documents PDF.
  • Incloure citacions a documents i generar bibliografies.
  • Compartir la recerca: crear grups públics i privats, compartir documents i fer treball col·laboratiu en la revisió d’articles científics.
  • Crear un perfil personal amb el currículum, publicacions i filiació.
Aquesta entrada s'ha publicat en Recerca, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.