Nou seminari tecnològic: Body-on-a-chip: Multi-Organ in vitro TOX models for preclinical and clinical drug testing, among other applications

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 6 d’octubre tindrà lloc un nou seminari tencològoc: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència Body-on-a-chip: Multi-Organ in vitro TOX models for preclinical and clinical drug testing, among other applications  a càrrec de la Dra. Carlota Oleaga (NanoScience Technology Center, University of Central Florida, Orlando, USA).

Per ampliar la informació podeu cercar les publicacions d’Oleaga a bases de dades com PubMed.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.