Premis Pharmanews-Fedefarma: 2a Jornada de Novetats en el Món Farmacèutic

Captura
El proper 14 de desembre a les 15:30 h a l’Aula Magna, se celebrarà una activitat de divulgació a la Facultat de Farmàcia, la 2ª Jornada de Novetats en el Món Farmacèutic.
Aquesta activitat ha estat promoguda i organitzada per la Dr. Elena Escubedo amb la col·laboració de professors tutors i el recolzament de l’equip deganal.
La intenció es celebrar una jornada en la que mitjançant exposicions de 10-15 minuts els estudiants del Grau de Farmàcia puguin apropar els temes més actuals dins del món farmacèutic als seus companys i professors.

En acabar les exposicions els estudiants opten al premi Pharmanews-Fedefarma. Fedefarma, la principal plataforma logística farmacèutica catalana, ha acceptat que el premi porti el seu nom, col·laborant en el programa, formant part del tribunal i en l’esponsorització. Els premis consisteixen en un primer premi de 350 euros, un segon premi de 300 euros i un tercer premi de 200 euros.

*Per participar adreceu-vos a:
abans del 20 d’Octubre.
Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.