XVII Premi a la qualitat lingüística

Teniu temps fins al 9 de novembre a les 14:00h per presentar-vos al XVII Premi a la qualitat lingüística de la Facultat de Farmàcia.

Per participar-hi, heu d’entregar un exemplar d’un treball individual presentat en qualsevol assignatura de grau o de postgrau dels ensenyaments adscrits a la Facultat de Farmàcia (incloent-hi les memòries de les assignatures de Treball Dirigit i Treball de Fi de Grau i els treballs de fi de màster) durant el curs acadèmic 2014-2015.

El premi destinat al treball guanyador és de 300 euros. Hi ha un accèssit de 100 euros. També es lliura un diploma acreditatiu.premio

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.