Seminari de recerca: L’àcid maslínic. De fitoalexina a nutracèutic?

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 3 de novembre tindrà lloc un nou seminari de recerca 2015: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència L’àcid maslínic: De fitoalexina a nutracèutic?  a càrrec de la Dra. M. Emília Juan, de l’àrea de Fisiologia. La Dra. Juan és membre del grup de recerca “Fisiologia i Nutrició Experimental” i membre de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària de la Universitat de Barcelona.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu consultar els articles publicats de la Dra. Juan, indexats a bases de dades, fent una cerca per autor a PubMed o a Scopus. També pot ser d’interès, consultar al catàleg les tesis que ha dirigit l’autora.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Nutrició, Recerca, Seminaris i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.