Seminari de recerca: Experiències de cooperació universitària en el món de l’aigua

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 10 de novembre tindrà lloc un nou seminari de recerca 2015: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència Experiències de cooperació universitària en el món de l’aigua  a càrrec de la Sra. Antonia Torrens, de l’àrea d’Edafologia i Química agrícola.

Per contextualitzar la temàtica del seminari, us animen a llegir la notícia que va sortir fa uns dies al web de la Universitat de Barcelona: La UB i la Universitat Nacional de Vietnam organitzen un seminari sobre aigües residuals i medi ambient.

Per ampliar la informació també podeu consultar els articles de l’autora indexats a la base de dades Scopus.

Finalment, també a les biblioteques del CRAI trobareu abundant documentació. De manera més genèrica, podeu consultar el catàleg cercant matèries com “contaminació de l’aigua” o “aigües residuals“.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.