Sessió informativa del Postgrau en Gastronomia Nutricional

Zsuzsa N.K. CC

El proper 27 de novembre el Campus de l’Alimentació acull una jornada informativa del Postgrau en Gastronomia Nutricional, adreçat a titulats universitaris en els ensenyaments de Nutrició Humana i Dietètica, Medicina, Infermeria, Farmàcia, Ciència i tecnologia del aliments, Fisioteràpia, Logopèdia i Biologia.

Es tracta d’un postgrau presencial, que s’impartirà al Campus de l’Alimentació a partir de febrer de 2016, sota la direcció del Dr Màrius Rubiralta.

El programa formatiu combina una oferta teòrica i una forta càrrega pràctica, que inclou activitats presencials com a classes magistrals, presentació de temes, resolució de casos, tallers, seminaris, visites a diferents institucions, classes pràctiques… així com activitats de treball dirigit com exercicis en línia, treballs col·lectius…, amb l’objectiu de poder donar solucions i millores nutricionals i gastronòmiques als pacients en relació amb diverses patologies i en les diferents etapes de la vida.

El període de preinscripció al postgrau estarà obert del 27 de novembre de 2015 al 29 de gener de 2016 i es podrà fer a la pàgina de la web de Màsters i Postgraus de la UB.

Podeu consultar el Programa de la Jornada informativa, així com confirmar la vostra assistència clicant al següent enllaç.

Font: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.