Finalitza el concurs “Ens havíem vist abans?”

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Durant el passat mes de novembre, us hem estat preguntant si coneixíeu els productes i campanyes de màrqueting que dissenyem al CRAI de la Universitat de Barcelona; i ho hem fet proposant-vos de participar, des dels nostres comptes de Facebooken el concurs “Ens havíem vist abans?”.

El concurs acaba de finalitzar i ja tenim guanyador de l’e-Reader, i nou guanyadors d’un lot de productes de màrqueting del CRAI.

El procediment que s’ha seguit per determinar els guanyadors és aquest: el programa utilitzat per fer el concurs (Antavo) ha generat automàticament un participant guanyador per a cada compte de Facebook del CRAI, és a dir, 10 guanyadors.

A continuació, s’ha generat un número per a cadascun d’aquests 10 noms, que s’ha introduït al lloc web Random.org. Aquesta eina ens ha generat el número prèviament adjudicat a Javier Alberto Miret Barrio, que ha participat des del compte de

View original post 188 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.