Participeu en la primera Panera Solidària de la UB!

Panera

Participeu en la primera panera solidària de la UB! Les butlletes, que tenen un cost de 2 euros, s’adquireixen mitjançant targeta de dèbit o crèdit al web ub.edu/panera. El diners que es recaptin es destinaran a un projecte d’acció local per a la inserció laboral de joves en risc d’exclusió social de la Fundació Solidaritat UB. Quantes més butlletes compreu més opcions tindreu de guanyar i més estareu col·laborant!

La panera, que serà per a un sol guanyador, té un valor de 3.294 euros repartits entre un total de 27 premis. Podeu participar tots el membres de l’alumnat, el PAS i el PDI de la Universitat de Barcelona. La compra de participacions es tanca el dilluns 21 de desembre de 2015 a les 10 h., dia en el que tindrà lloc el sorteig.

Molta sort!

Aquesta entrada s'ha publicat en Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.