Lliurats els premis del concurs “Ens havíem vist abans?”

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Avui dijous 17 de desembre, la directora del CRAI de la Universitat de Barcelona ha lliurat el primer premi del concurs Ens havíem vist abans?.

Ens diu el resultat del concurs, que un 91,7 % dels participants ha vist els nostres productes i que el producte més conegut ha estat la campanya de promoció del préstec consorciat PUC.

El primer premi, un e-Reader FNAC Touch Light, ha estat guanyat per Javier Alberto Miret Barrio, que va participar al concurs des del compte de Facebook del CRAI Biblioteca de Física i Química.

Aquí podeu veure el moment del lliurament del premi:E_Reader_guanyador

De la mateixa manera, ja s’ha començat a fer entrega dels lots de productes de màrqueting del CRAI, segon premi del concurs, que han estat per a: Laia EstivillPaula OrtegaNúria Franqueza, Maria Elina GonzálezAida Márquez, Maria MarínSònia RoigSara Trueba i

View original post 10 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.