La Biblioteca del CETT-UB s’integra al CRAI-UB

Signatura_Conveni_Rector_AbellanetLa Universitat de Barcelona i el Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB han signat un conveni de col·laboració que estableix que el fons bibliogràfic del CETT passi a formar part de la xarxa de biblioteques del Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat de Barcelona.

Aquest conveni permet que qualsevol alumne de la UB tingui accés a tot el fons bibliogràfic especialitzat del CETT, i que els alumnes del CETT puguin consultar qualsevol publicació del catàleg de la Universitat de Barcelona.

L’acord ha estat signat pel rector de la UB, Dr. Dídac Ramírez, i la Dra. Maria Abellanet, CEO del Grup CETT.

Font: Notícies de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La Biblioteca del CETT-UB s’integra al CRAI-UB

1. Retroenllaç: La Biblioteca del CETT-UB s’integra al CRAI-UB | Santako.com

Els comentaris estan tancats.