El CRAI de la Universitat de Barcelona s’adhereix a la campanya #1Lib1Ref

campanya_bibliowikis_1lib1ref_en_catala_0Durant aquesta setmana el CRAI de la UB ha participat en la campanya Viquiprojecte:Bibliowikis/1Lib1Ref. #1Lib1Ref (de l’anglès One Librarian, One Reference) és una campanya internacional que ha tingut lloc aquesta setmana on bibliotecaris d’arreu del món han fet servir la seva expertesa per afegir una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia.
El CRAI Biblioteca de Farmàcia ha contribuït afegint referències a l’entrada del farmacèutic Joan Massague i Solé, reconegut com una de les màximes autoritats mundials en la investigació del càncer, i el CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera ha participat en l’entrada del Llibre de Sent Soví, un dels manuscrits més antics d’Europa i obra cabdal de la literatura gastronòmica catalana.
Aquesta campanya ha tingut lloc amb motiu del 15è aniversari del naixement de la Viquipèdia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El CRAI de la Universitat de Barcelona s’adhereix a la campanya #1Lib1Ref

1. Retroenllaç: El CRAI de la Universitat de Barcelona s’adhereix a la campanya #1Lib1Ref | Santako.com

Els comentaris estan tancats.