springerlinkFins al 15 de desembre de 2016, els usuaris del CRAI de la Universitat de Barcelona teniu accés a tots els llibres electrònics de Springer sobre Medicina i Biomedicina publicats des del 2005 fins al 2016, a través de SpringerLink.

Aquest accés permet la consulta de desenes de milers de llibres electrònics clau i de referència, el nombre dels quals anirà creixent.

Podeu estar al dia de les noves incorporacions de llibres electrònics a través de la llista que trobareu sota el núvol d’etiquetes del Catàleg de la Universitat: Noves adquisicions de llibres electrònics.

Podeu accedir a la col·lecció de llibres electrònics des del nostre Catàleg, on també trobareu catalogats tots els títols publicats els anys 2013 i 2014: Medicina | Biomedicina.

Però a més també ho podeu fer des de l’opció Buscar llibre electrònic de l’eina ReCercador. Si voleu descarregar-los al vostre e-reader consulteu les condicions a Condicions per a la descàrrega de llibres electrònics.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Llibres, Medicina, Recursos electrònics, Revistes i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a A la vostra disposició la col·lecció de llibres electrònics Springer de Medicina i Biomedicina

1. És una gran notícia i fantàstic per a les butxaques de tots els que som estudiants de medicina, en alguns casos cal fer esforços sobrehumans i malabarismes per poder comprar-los i poder mantenir-nos actualitzats.

Gràcies per compartir aquesta magnífica notícia

Una cordial salutació,

Omar Jareño

2. Retroenllaç: A la vostra disposició la col·lecció de llibres electrònics Springer de Medicina i Biomedicina | Santako.com

Els comentaris estan tancats.