Blog CRAI Universitat de Barcelona

bibliosexce

Des del mes de desembre de 2015, el CRAI de la Universitat de Barcelona forma part del grup de Bibliotecas comprometidas con la Excelencia.

Aquest grup te el seu origen en un primer grup de biblioteques universitàries que, en el 2008, unides per un mateix enfocament cap a la qualitat, van establir un acord de col·laboració per al desenvolupament d’accions de benchmarking. Actualment, a més d’aquestes accions, s’ha formalitzat la constitució de grups de treball permanent, coordinats per una de les biblioteques universitàries membres, que desenvolupen i intercanvien experiències professionals, desenvolupen propostes de gestió i millora dels serveis i de la formació d’usuaris.

Les biblioteques participants adquireixen els compromisos de seguir el model d’avaluació EFQM, obtenir les mateixes dades estadístiques i respectar la privacitat de les dades obtingudes.

Els membres d’aquest grup, ratificat per REBIUN, son les biblioteques de la Universidad de Cádiz i la Universidad de La…

View original post 92 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El CRAI de la Universitat de Barcelona al grup de ‘Bibliotecas Comprometidas con la Excelencia’

1. Retroenllaç: El CRAI de la Universitat de Barcelona al grup de ‘Bibliotecas Comprometidas con la Excelencia’ | Santako.com

Els comentaris estan tancats.