Disponibilitat al Dipòsit Digital de la UB del material de la 8a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut

logovuitenaJa es pot consultar al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona el material de la 8a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut que va tenir lloc a la Facultat de Medicina el febrer de 2015.

Trobareu en un registre la reunió de tot el material de la Trobada (programa, tríptic, tallers, taules rodones, ponència, comunicacions orals, pòsters i premis Coloma Barbé). Paral·lelament, també s’ha incorporat de manera individual cada un d’aquests documents.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Congressos, Docència, Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.