Una trentena d’activitats per commemorar el Dia Internacional de les Dones

La Universitat de Barcelona, a través de la Unitat d’Igualtat, s’adhereix, un any més, a la celebració del Dia Internacional de les Dones amb una àmplia programació d’actes que es duran a terme del 7 a l’11 de març als diferents campus. Les activitats, més de trenta, estan organitzades per les comissions d’igualtat i grups d’estudiants de les diferents facultats, i inclouen taules rodones, projeccions, exposicions i xerrades, entre d’altres.
El dia 8, a les 12.30 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia es podran escoltar les impressions de les dones del personal d’administració i serveis de la Facultat.
dia_dones_cartell

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Jornades, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Una trentena d’activitats per commemorar el Dia Internacional de les Dones

1. Retroenllaç: Una Trentena D’activitats Per Commemorar El Dia Internacional De Les Dones | Santako.com

Els comentaris estan tancats.