Préstec especial de Setmana Santa

You're invited to join ourEls CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Setmana Santa.
Els documents prestats i renovats a partir del 9 de març tindran com a data de retorn el dimarts 29 de març de 2016 o dates posteriors.
Durant aquest període els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del 24 al 28 de març, ambdós inclosos.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant aquests dies de Setmana Santa, les sol·licituds de PUC préstec Consorciat rebudes a partir del 14 de març, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dimarts 29 de març de 2016.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Serveis biblioteca i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.