Primer seminari tecnològic 2016: Técnicas de biología molecular y genética aplicadas a la resolución de casos forenses: pasado, presente y futuro

10884393503_f89bf607d1_z

(c) Jenni Keraenen CC BY

El proper dimarts 5 d’abril s’inicia el cicle de Seminaris Tecnològics 2016: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc la conferència Técnicas de biología molecular y genética aplicadas a la resolución de casos forenses: pasado, presente y futuro, a càrrec del Dr. Manuel Crespillo

Manuel Crespillo és Doctor en Medicina per la Universidad de Zaragoza i expert en genètica. És cap del Servei de Biologia de Barcelona de l’Instituto Nacional de Toxicología y Ciencias Forenses (INTCF. Ministerio de Justicia).

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com les de la resta de Seminaris Tecnològics i Seminaris de Recerca del 2016 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.