Campanya “Recicla cultura” Sant Jordi 2016

El CRAI de la Universitat de Barcelona participa en la campanya Recicla cultura: El teu llibre pot ser part d’una història. Fins al 19 d’abril podeu portar al taulell de préstec dels CRAI Biblioteques novel·les i llibres infantils en bon estat que posteriorment vendran voluntaris en diferents CRAI Biblioteques a fi que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi. Els diners recaptats aniran destinats a finançar cursos d’alfabetització i llengua per nouvinguts a Catalunya.cartell_recollida_-venda_de_llibres_crai_2016 (1)

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.