Sant Jordi 2016. Activitats al CRAI de la Universitat de Barcelona

Blog CRAI Universitat de Barcelona

bookcrossing
 0012  exponatura2016_1024  0023  cartell definitiu copia SantJordi2016  conferencia def  ExpoRosaAgenjo2016 cartell_expo_neurologia

CRAI_UB_PuntSantJordi_2016_NOUACom cada any, el CRAI de la Universitat de Barcelona es prepara per celebrar Sant Jordi, i ho fem amb un seguit d’activitats realitzades als CRAI Biblioteques, i amb el lliurament d’un punt de llibre amb els préstecs que es facin durant aquesta setmana.

Al CRAI Biblioteca de Belles Arts podreu veure, a l’igual que l’any passat, una taula amb llibres alliberats. Aquest any l’activitat forma part del Bookcrossing de biblioteques i centres culturals d’art que organitza Artium, Centro-Museo Vasco de Arte Contemporáneo i tots els llibres estaran acreditats i portaran aquesta etiqueta. Trobareu més informació en el vídeo informatiu realitzat per a l’ocasió. D’altra banda, hi podreu visitar, entre el 18 d’abril i el 6 de maig, una exposició amb els treballs dels alumnes d’una assignatura impartida per la professora Rosa Agenjo.

El CRAI Biblioteca de Biologia us proposa…

View original post 466 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.