La recerca universitària, a l’abast de la ciutadania, a la II Festa de la Ciència UB

Festaciencia_ba_9577Després de l’èxit de l’any passat, La UB Divulga organitza II Festa de la Ciència UB, que té el doble objectiu d’apropar a la ciutadania, d’una manera lúdica i divertida, la recerca, la innovació i el coneixement, i alhora, fer accessibles a tots els públics diverses investigacions que es duen a terme actualment a la Universitat de Barcelona.

La festa tindrà lloc el divendres 29 d’abril, de 10 a 19 h, a l’Edifici Històric. Els visitants podran participar en tota mena d’activitats científiques, com ara demostracions d’investigadors, jocs o tallers. També podran veure un jaciment de fòssils o fer un Iuris test; realitzar un taller de creació literària sobre novel·la històrica o participar en una activitat de física de partícules; endinsar-se en el món de la robòtica, la nanotecnologia i la realitat virtual, i veure una sessió de l’espectacle Flebotín, un mosquit del Cretaci (del projecte Pinta’m un conte).

A més, per fomentar una visita més participativa, s’ha preparat una gimcana que permetrà gaudir d’una manera més lúdica de les demostracions experimentals organitzades en la festa.

Aquesta entrada s'ha publicat en Jornades, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.