Seminari tecnològic: PCR Digital. Aplicació de tècniques ultrasensibles per la millora de selecció de pacients amb càncer colorectal metàstasic a teràpies anti-EGFR

3422507814_9aac82779d_b

El proper dimarts 17 de maig continua el cicle de Seminaris Tecnològics 2016: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc la conferència PCR Digital: aplicació de tècniques ultrasensibles per la millora de selecció de pacients amb càncer colorectal metàstasic a teràpies anti-EGFR. Aquesta serà impartida pel Dr. Daniel Azuara, investigador del Grup de Biomarcadors en Càncer Gastrointestinal del Laboratori de Recerca Translacional de l’Institut Català d’Oncologia (ICO-IDIBELL).

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu consultar la fitxa del Dr, Azuara al portal d’investigadors de l’ICO, on trobareu les seves publicacions, entre altres. Podreu accedir als seus articles a través de les subscripcions de revistes del CRAI. També podeu localitzar altres documents de l’àmbit cercant al catàleg del CRAI la tesi de la Dra. Gausachs sobre aquest mateix tema, o cercant de manera més àmplia mitjançant paraules clau com “PCR” o matèries com “reacció en cadena de la polimerasa” o “càncer colorectal”.

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris Tecnològics i Seminaris de Recerca del 2016 i d’anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.