El catedràtic Josep Boatella, director del nou Departament de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia

boatellaEl catedràtic Josep Boatella ha pres possessió com a director del nou Departament de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia.

Nascut a Barcelona l’any 1948, és doctor en Farmàcia i catedràtic de l’àrea de Nutrició i Bromatologia. Ha estat degà de la Facultat de Farmàcia, vicepresident de la Divisió de Ciències de la Salut i delegat del rector per al Campus de l’Alimentació de Torribera. Forma part de l’equip de recerca Libifood (lípids i compostos bioactius en els aliments). És membre de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya.

Accediu als articles del Dr. Boatella a través de la base de dades Scopus via el CRAI de la Universitat de Barcelona i consulteu les seves publicacions al nostre catàleg.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.