Les revistes científiques de la Universitat de Barcelona. Convocatòries de reconeixement i concessió d’ajuts

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Recentment, i  per sisè any consecutiu, s’han publicat i resolt les  Convocatòries de reconeixement de les revistes científiques de la UB i de concessió d’ajuts per publicar-les que realitza el Vicerectorat de Comunicació i Projecció amb la col·laboració dels vicerectorats de Professorat, de Recerca, Innovació i Transferència, i de Política Científica.

Aquestes convocatòries van néixer el 2010 amb la finalitat d’atorgar una ajuda econòmica a aquelles revistes editades per membres de la Universitat de Barcelona (grups de recerca, professorat a títol individual, centres o departaments de la Universitat) que publiquin o vulguin publicar revistes en edició digital, tot i que també es pot aplicar la subvenció a l’edició paral·lela en paper.

Obtenir el segell de revista reconeguda per la Universitat de Barcelona suposa un ajut econòmic que acostuma a ser d’una quantitat que oscil·la entre els 350 euros i els 2000 euros i que a més a més, permet una…

View original post 246 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.