La Universitat de Barcelona, única universitat a l’Estat entre les 150 millors del món, segons el CWUR World University Rankings

edificiCWURLa Universitat de Barcelona continua liderant el sistema universitari espanyol i se situa en el lloc 122è del món. Avui s’ha donat a conèixer la nova edició del rànquing que elabora el Center for World University Rankings (CWUR), que valora, entre altres aspectes, la qualitat de l’educació que reben els estudiants, la recerca i el nivell del professorat. El rànquing ordena mil institucions de tot el món d’entre les aproximadament 25.000 universitats que existeixen.
Les universitats de Harvard, Stanford i el MIT ocupen el top 3, igual que l’any 2015. Cambridge, Oxford, Colúmbia, Berkeley, Chicago, Princeton i Yale completen els deu primers llocs.

La Universitat de Barcelona destaca especialment en les publicacions dels seus investigadors, en influència i en impacte, àmbits en què ocupa, respectivament, els llocs 55, 111 i 81 del món. La segona universitat espanyola classificada és la Universitat Autònoma de Barcelona (222), seguida per la Universitat Complutense de Madrid (224).

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.