Curs de cuina i ciència al Campus de l’Alimentació de Torribera

Cuina i ciencia6Durant quatre setmanes, del 27 de juny  al 22 de juliol, s’esta celebrant al Campus de l’Alimentació de Torribera el 2on mòdul del Curs d’extensió universitària de Cuina i Ciència, organitzat per la Universitat de Barcelona amb la direcció de Pere Castells, coordinador de la Unitat UB-Bullipèdia (2012-2015) i col·laborador amb el professor Josep Boatella del grau interuniversitari (UB-UPC) de Ciències Culinàries i Gastronòmiques que es coordina sota la direcció del Centre adscrit CETT-UB. El curs compte amb la col·laboració de Xavier Torrado, professor del Departament de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia, i responsable dels espais culinaris del Campus de l’Alimentació. En aquesta proposta de 2016 han col·laborat en el suport organitzatiu de diferents aspectes teoricopràctics el professor Axel Bidon-Chanal i Amelia Sarroca, estudiant del Campus.

Pere Castells ha creat aquest segon curs dedicat a les “elaboracions” com a complement al mòdul realitzat l’any 2015 en que es va dedicar a “productes, textures i servei”. Dos cursos independents, però complementaris que busquen la unió entre cuiners i científics amb la finalitat de teixir un nou coneixement a cavall entre el món culinari i el món científic. El curs s’ha dirigit a professionals de les escoles de cuina amb la voluntat de transformar l’actual paradigma culinari i ajudar a “academitzar la gastronomia”. El diploma de la Universitat de Barcelona, amb 32 crèdits ECTS, és pioner entre els que es realitzen en aquest camp a nivell espanyol.

Llegiu la notícia completa al web del Campus de l’Alimentació de Torribera.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, Cuina i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.