Seminari de recerca: Les pinces de polipurines com a eina d’edició gènica

El proper dimarts 20 de setembre tindrà lloc el Seminari de Recerca: Les pinces de polipurines com a eina d’edició gènica. La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de la nostra Facultat i estarà impartida per Anna Solé, Carles Ciudad i Verónica Noé, de l’àrea de Bioquímica i Biologia Molecular.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant matèries com “purines“, “nucleòtids” o “teràpia genètica“, entre d’altres.
  • consultar els articles publicats per la Dra. Verónica Noé indexats a bases de dades, fent una cerca per autor per exemple a Scopus.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

conferencia-1

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca: Les pinces de polipurines com a eina d’edició gènica

1. Retroenllaç: Seminari de recerca: Les pinces de polipurines com a eina d’edició gènica | Santako.com

Els comentaris estan tancats.