captura

El  proper dimarts 27 de setembre tindrà lloc el Seminari de Recerca: Recerca en productes naturals. Plantes ornamentals de la família Amaryllidaceae com a font de compostos bioactius. La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de la nostra Facultat i estarà impartida per Laura Torras-Claveria, de l’àrea de Fisiologia Vegetal.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant matèries com “alcaloides“, “compostos bioactius” o “productes naturals“, entre d’altres.
  • consultar els articles publicats per la Dra. Laura Torres-Claveria indexats a bases de dades, fent una cerca per autor per exemple a Scopus.

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics del 2016 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca: Recerca en productes naturals. Plantes ornamentals de la família Amaryllidaceae com a font de compostos bioactius

1. Retroenllaç: Seminari de recerca: Recerca en productes naturals. Plantes ornamentals de la família Amaryllidaceae com a font de compostos bioactius | Santako.com

Els comentaris estan tancats.