Nou herbari docent de plantes medicinals al CRAI Biblioteca de Farmàcia

Amb la finalitat de donar suport a la docència de les assignatures relacionades amb la botànica a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, el CRAI Biblioteca de Farmàcia posa a l’abast dels seus usuaris un herbari de plantes medicinals herbari5confeccionat en col·laboració amb el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal (CeDocBiV).
El nou herbari s’inaugura amb un col·lecció inicial de cinquanta làmines d’espècies botàniques medicinals de la nostra flora, que s’anirà incrementant progressivament. Cada plec conté una mostra premsada de la planta i es complementa amb fotografies de detall, informació sobre el nom científic i el nom comú, el lloc de col·lecció, i el mapa de distribució de l’espècie.
Aquest herbari és complementari de l’herbari del CRAI Biblioteca de Biologia i ambdós són també consultables en línia a la pàgina web del CeDocBiV.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Docència, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Nou herbari docent de plantes medicinals al CRAI Biblioteca de Farmàcia

1. Retroenllaç: Nou herbari docent de plantes medicinals al CRAI Biblioteca de Farmàcia | Santako.com

Els comentaris estan tancats.