Seminari Tecnològic: Integrated in-silico approach to drug discovery and safety evaluation

capturaEl proper dimarts 4 d’octubre tindrà lloc el Seminari Tecnològic: Integrated in-silico approach to drug discovery and safety evaluation. La conferència serà a les 12:30h a l’Aula Magna de la nostra Facultat i estarà impartida per Josep Prous – Josep Prous Institute for Biomedical Research.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant matèries com “compostos bioactius” o “toxicologia“, entre d’altres.
  • consultar informació d’aquestes matèries a bases de dades com Scopus.

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics del 2016 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.