capturaEl  proper dimarts 11 d’octubre tindrà lloc el Seminari de Recerca: Caracterización de una nueva estructura citoplasmática en la bacteria Antártica Pseudomonas deceptionensis M1T mediante (Crio-) Microscopía Electrónica de Transmisión: Tomografía i Reconstrucción Tridimensional. La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de la nostra Facultat i estarà impartida per Lidia Delgado, de l’àrea de Microbiologia.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics del 2016 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca: Caracterización de una nueva estructura citoplasmática en la bacteria Antártica Pseudomonas deceptionensis M1T mediante (Crio-) Microscopía Electrónica de Transmisión: Tomografía i Reconstrucción Tridimensional

1. Retroenllaç: Seminari de recerca: Caracterización de una nueva estructura citoplasmática en la bacteria Antártica Pseudomonas deceptionensis M1T mediante (Crio-) Microscopía Electrónica de Transmisión: Tomografía i Reconstrucción Tridimensional | Santako.com

Els comentaris estan tancats.