Mendeley: gestor bibliogràfic. Cursos de formació 1r semestre 2016-2017

El CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza aquest semestre del curs 2016-2017 dues sessions de formació sobre Mendeley, el gestor de referències bibliogràfiques de la Universitat de Barcelona. Els tallers són oberts a PDI, PAS i alumnat (per a l’alumnat de TFG hi haurà un curs específic al desembre). Dates disponibles:

• dilluns, 7 de novembre de 2016, de 12 a 14h. a l’aula E
  • dimecres, 9 de novembre de 2016, de 17 a 19h a l’aula F

Més informació i inscripcions:

• Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia
  • Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, aneu a “Informació general i inscripcions als cursos de formació”, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia i el curs que us interessi i cliqueu “Apunta-t’hi”.

Mendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, repositori institucional i catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit temàtic.mendeley_cartell_vertical_1617-%281%29

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Recursos electrònics, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Mendeley: gestor bibliogràfic. Cursos de formació 1r semestre 2016-2017

1. Retroenllaç: Mendeley: gestor bibliogràfic. Cursos de formació 1r semestre 2016-2017 | Santako.com

Els comentaris estan tancats.