capturaEl  proper dimarts 25 d’octubre tindrà lloc el Seminari de Recerca: Eficàcia del praziquantel enfront metacercàries Brachylaima en gasteròpodes terrestres de consum humà. Requisits EMA i VICH . La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de la nostra Facultat i estarà impartida per Laia Gállego, de l’àrea de Parasitologia.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics del 2016 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Eficàcia del praziquantel enfront metacercàries Brachylaima en gasteròpodes terrestres de consum humà. Requisits EMA i VICH

1. Retroenllaç: Eficàcia del praziquantel enfront metacercàries Brachylaima en gasteròpodes terrestres de consum humà. Requisits EMA i VICH | Santako.com

Els comentaris estan tancats.