Ajuts per a estudis o projectes fora de Catalunya

capturaConvocatòria 2016 d’ajuts per a estudis o projectes fora de Catalunya de la Fundació Universitària Agustí Pedro i Pons per a dur a terme estades fora de la Comunitat Autònoma de Catalunya, preferentment a l’estranger, per a la realització d’estudis de postgrau, màster d’ensenyaments artístics de música, composició i cant. Cada aspirant ha de presentar la sol·licitud segons la seva titulació.

Poden sol·licitar ajut els llicenciats o graduats en: Biologia, Educació, Farmàcia, Filosofia, etc., amb una edat màxima de 40 anys.

El termini per presentar les sol·licituds acaba el 31 d’octubre de 2016.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

0 respostes a Ajuts per a estudis o projectes fora de Catalunya

1. Retroenllaç: Ajuts per a estudis o projectes fora de Catalunya | Santako.com