exposicio-bolets-2016-1Com ja és tradicional, els propers dies 15 i 16 de novembre tindrà lloc al vestíbul de la Facultat de Farmàcia (Edifici B) la XXXII EXPOSICIÓ DE BOLETS que cada any organitzen la Societat Catalana de Micologia i la Secció Departamental de Botànica de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.

La inauguració tindrà lloc el dimarts 15 de novembre a les 12:30 del migdia.

Per aquest motiu ens adrecem a vosaltres perquè hi col·laboreu, com heu fet altres anys, aportant-hi el màxim d’espècies possibles. Caldria que les mostres estiguessin en bon estat i es poguessin observar diferents estadis de creixement.

Els bolets s’hauran de portar a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació – Campus Diagonal (Edifici B) dilluns dia 14 de novembre a partir de les deu del matí.

L’exposició estarà oberta de 10 a 14 h i de 16 a 19 h.

També us anunciem la conferència “Bolets com a metzines i medecines” a càrrec del Dr. Josep Piqueras, hematòleg i expert en intoxicacions de bolets, que tindrà lloc dimecres 16 de novembre a les 12:30 a l’aula B-206 de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la UB.

Aquesta exposició està organitzada per la Secció Departamental de Botànica de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la UB, la Societat Catalana de Micologia i el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal (CRAI) de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Exposicions, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a XXXII Exposició de bolets i conferència a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

1. Retroenllaç: XXXII Exposició de bolets i conferència a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació | Santako.com

Els comentaris estan tancats.