Seminari de recerca. Malaltia d’Alzheimer: és un trastorn metabòlic cognitiu?

alDemà dimarts 29 de novembre tindrà lloc el Seminari de Recerca: Malaltia d’Alzheimer: és un trastorn metabòlic cognitiu? . La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat i estarà impartida per Antoni Camins, de l’àrea de Farmacologia.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca. Malaltia d’Alzheimer: és un trastorn metabòlic cognitiu?

1. Retroenllaç: Seminari de recerca. Malaltia d’Alzheimer: és un trastorn metabòlic cognitiu? | Santako.com

Els comentaris estan tancats.