‘Recent Advances in Pharmaceutical Sciences VI’

capturaCom a culminació de les activitats relacionades amb el Programa de Seminaris de Recerca  2015, impulsat per la Comissió de Recerca de la nostra Facultat, s’ha publicat en accés obert el llibre electrònic Recent Advances in Pharmaceutical Sciences VI, el qual ha estat coeditat pel president i dos membres de la Comissió de Recerca, els Drs. Diego Muñoz-Torrero, Àngela Domínguez i Àngels Manresa. El llibre conté onze capítols, que es corresponen amb els seminaris que es van impartir l’any 2015. La imatge de la coberta ha estat elaborada pel Dr. Joan Estelrich, membre de la Comissió de Recerca de la Facultat, i la seva filla, Roser Estelrich.

Amb aquesta obra es pretén difondre una mostra de la recerca de primera línia que es duu a terme a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona. En aquest sentit, el llibre s’ha fet accessible a través del web de recerca de la nostra Facultat i del web de l’editorial Transworld Research Network / Research Signpost, en què també es poden trobar el cinc primers volums d’aquesta sèrie. Així mateix, podeu trobar aquest nou llibre electrònic al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona,  tal com també podeu  trobar els anteriors.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ‘Recent Advances in Pharmaceutical Sciences VI’

1. Retroenllaç: ‘Recent Advances in Pharmaceutical Sciences VI’ | Santako.com

Els comentaris estan tancats.