Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

prestecEls CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats a partir del dilluns 5 dedesembre de 2016, tindran com a data de retorn el dilluns 9 de gener de 2017. Els documents de Bibliografia recomanada tindran préstec especial des dedimecres 14 de desembre de 2016.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUCrebudes a partir del dilluns 19 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dilluns 9 de gener de 2017.

Aquesta entrada s'ha publicat en Serveis biblioteca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

1. Retroenllaç: Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona | Santako.com

Els comentaris estan tancats.