9ena-trobada-professorat-2017-cartell

La Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació ha decidit convocar 12 ajuts (10 per a professorat i 2 per a alumnat) per participar en la 9a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut

L’import de l’ajut per al professorat és de 100 € (la resta a cofinançar amb recursos propis) i de 50 € per als alumnes.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 13 de gener de 2017 a les 14h. Les sol·licituds s’han de presentar a la secretaria del Deganat acompanyades del comprovant d’inscripció a la 9a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut, el títol i el resum a presentar i d’un recull de les activitats d’innovació docent dutes a terme pel sol·licitant en els darrers tres anys (2014-16).

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Convocatòria d’ajuts per participar en la 9a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut

1. Retroenllaç: Convocatòria d’ajuts per participar en la 9ena Trobada de Professorat de Ciències de la Salut | Santako.com

Els comentaris estan tancats.