2097 nous llibres electrònics d’Elsevier ScienceDirect al vostre abast

El CRAI de la Universitat incrementa la seva oferta de llibres electrònics amb l’accés, per a tot l’any 2017, a 2.097 llibres electrònics de diverses especialitats.

Aquests nous llibres, procedents del distribuïdor Elsevier a través de la plataforma ScienceDirect, abasten les matèries d’agricultura, arts i humanitats, biologia, ciència dels materials, ciències socials, economia, enginyeria civil, enginyeria química, enginyeria informàtica, física, matemàtiques, medi ambient, medicina i sociologia.

Us podreu descarregar aquests llibres electrònics a tots el dispositius mòbils actuals (Sony Reader, KindleTM Amazon, iPhone, iPadTM, Barnes & Noble nookTM, …), i descarregar el pdf per capítols, així com enllaçar als articles que citen el document i a altres documents relacionats. També us podeu descarregar imatges, diagrames, fotografies, taules, …

Podeu consultar els llibres electrònics del CRAI a través del Catàlegi del ReCercador+. Més informació al Web del CRAI > Recursos d’Informació > Llibres electrònics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.