S’inicien els Seminaris de Recerca i els Seminaris Tecnològics 2017 a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

El proper dimarts 7 de març començarà l’edició 2017 dels Seminaris de Recerca, impartits per investigadors de la nostra Facultat essencialment amb l’objectiu de donar a conèixer les diferents línies de recerca dels diversos departaments i àrees de coneixement. D’altra banda, el dimarts 4 d’abril començarà l’edició 2017 dels Seminaris Tecnològics, dirigits a donar a conèixer tecnologies actuals d’especial rellevància i interès per a diferents àrees de coneixement relacionades amb els nostres ensenyaments.
A més, amb l’assistència als seminaris podeu aconseguir tot un seguit d’avantatges com ara:

1 ECTS
amb la participació al programa de Seminaris de Recerca (12 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 9 seminaris).

1,5 ECTS amb la participació al programa conjunt de Seminaris de Recerca + Seminaris Tecnològics (12 + 4 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 14 seminaris (12 + 2; 11 + 3; o 10 + 4)).

Un diploma de participació on es faran constar tots els seminaris a què hagueu assistit.

Donat que cada any participen professors diferents de cada àrea de coneixement, els programes d’enguany són totalment diferents als de l’any passat i als de l’any pròxim, de manera que podeu matricular aquestes activitats tantes vegades com vulgueu, obtenint cada vegada els avantatges associats.

ORGANITZACIÓ DE L’ACTIVITAT
Conferències: 12 Seminaris de Recerca i 4 Seminaris Tecnològics. De març a novembre de 2017.
Assistència obligada a un mínim de 9 seminaris de recerca per obtenir 1 ECTS o a 14 seminaris entre Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics per obtenir 1,5 ECTS. S’ha de signar full d’assistència.
Avaluació: cal lliurar un breu resum dels Seminaris de Recerca i dels Seminaris Tecnològics a què hagueu assistit (extensió d’un full com a màxim, segons el model adjunt), que s’ha de lliurar per e-mail, preferentment en format pdf, a dmunoztorrero@ub.edu al llarg de l’any o al final amb data límit 31 de desembre de 2017.
Inscripció a l’activitat “Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics 2017” gratuïta online de l’1 al 31 de març.
ACLARIMENTS
1)  Aquests seminaris estan adreçats a TOTS els alumnes, des de 1r fins a 5è. La participació i les preguntes als conferenciants seran molt ben benvigudes.
2) Cada seminari dura 1 h en total (45 min de conferència + 15 min per fer preguntes al conferenciant), de 12:30 a 13:30 h a l’aula A-5.
3) Tot i que la inscripció online és molt fàcil i ràpida de fer, podeu començar a assistir als seminaris encara que no hagueu fet la inscripció.
seminaris-de-recerca-2017-%281%29
seminaris-tecnologics-2017-%281%29
Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.